BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 29, 2009

~kU iNgIn kAmU~

Assalamualaikum...

erm..tngok pd entry jek cm jiwang gile aku nih..actually mmg aku ad side jiwang 2 dlm dri aku cume xleh r tnjuk sngt kn..tp utk entry nih mmg aku nk jiwang2 pun..tajuk entry nih aku ambik smpena name tajuk lgu yg aku bru jumpe kt youtube td..aku pun xtau ni lagu lame ke lagu bru..rasenye da lame kot tp aku bru jumpe n dngar td..1st time dngar..erm sngt la mnyentuh hati..lirik die amat dalam...heheheheh..ni ku nk post lirik die:

Ku Ingin Kamu - Romance

demi semua yang aku jalani bersamamu
kuingin kau jadi milikku
kuingin kau disampingku

tanpa dirimu ku hanya manusia tanpa cinta
dan hanya dirimu yang bisa
membawa surga dalam hatiku

ref:
kuingin engkau menjadi milikku
aku akan mencintaimu
menjagamu selama hidupku
dan aku kan berjanji
hanya kaulah yang kusayangi
ku akan setia disini
menemani…

sentuhanmu
bagaikan tangan sang dewi cinta
yang berhiaskan bunga asmara
dan membuatku tak kuasa
(back to ref)

di setiap arung gerak
tersimpan di hati kecilku
bahwa dirimu terindah untukku
(back to ref)

ref2:
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas
selama Tuhan masih mengijinkan
kuingin selalu menjagamu

back to ref2 [3x]
selama ku masih bisa bertahan
selama ku masih bisa bernapas



ha..amacam lirik n melodi die?bestkn..klo la ad ssorg cm lgu 2..gerenti pasangan die bahagie jek spnjng hayat..tp 2 la ad ke yg mcm 2 coz kdng2 realiti ni xseindah cm crite dlm lirik or novel..klo ad pun mgkin ssah nk jumpe n btuahla sape dpt insan yg mcm 2..:)..

0 comments: