BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, May 20, 2009

~AkU DaN GiTaR~

Assalamualaikum wbt..
erm..utk xtvt aku ari ni..rasenye xde ape yg mnarik utk ditulis coz aku abiskn mase kt umah je ri ni..lgpun klas mmandu pun xde..so, aku juz relax2 je la kt umah...tp utk ari ni nye post aku nk ckp sal minat aku..ble bace tjuk n tngok pic pun da tau kn ape yg aku nk ckp...actually aku minat n tringin sgt nk petik gtar..aku pun xtau nape..tp mlngnye aku mmg xtau lgsung cm ne nk men gitar..stkat petik bodo2 2 leh r...tah pa pe je bunyi die...wat skit telinge jek..aku mmg mnat da lame tp xde sape yg leh aku mntak tlong ajakn..dlu mase time blaja, ad gak r sorg membe yg pndai men gitar ni..tp aku xclose sngt ngan die..sgan lak nk mntak tlong...so, aku dpt tngok jela...ntahla, ble aku tngok org men gtar..aku rase cm touching jek...nak2 lak lgu sentimental..fuh!! romantik seyh...hehehehe...hmm aku suke gak layan org men gtar kt youtube..cm best jek...aku ad la admire kt 1 vdo sorg mmat ngah men gtar ni..xde la nmpak pun muke die..tp aku rase cm best je die men gtar..ngan sore die yg best 2...kire tiap2 ari aku nengok vdo 2...tp, 1 day aku ad la chatting ngan sorg ni...chatting punye chatting bru aku tau die agak terer r men gtar ni n siap ad collection gtar2 lg..aku cm truje r nk chat ngan die sal gtar..bnyk mende yg aku tnye kt die...bru la aku tau jnis2 gtar n serbe-sdikit la sal gtar ni..klu die dok dpan aku mmg aku suh die aja aku men gtar da...then, aku try soh die nengok n komen vdo mamat yg aku admire 2...pas tngok die bg komen la ckp mamat 2 ad slah bnyak la...tp aku rase cm sempurne jek d'pendngaran ni..tp 2 la..mgkin tlinge pakar kot yg tau mane btul mane slah kn...hmmm..kirenye ssah gak la nk men gtar ni...ape2 pun, 1 hari nnti aku hrap aku akn dpt petik gtar ngan jari-jemari aku sndri...InsyaAllah...

0 comments: